FONT · NARRATIVA ORIGINAL
«Fa uns anys que conec Vinitus; de vista, mai hi havia menjat fins fa ben poc. Vinitus destaca per llargues cues i amuntegament de gent a les portes dels dos locals que té a Barcelona.
Locals cuidats, moderns, i retiero: sempre plens. Estan tan plens que no et pares ni a pensar el motiu, el perquè estan tan plens. No, simplement et sorprèn cada cop i assumeixes que és impossible aconseguir taula i que allò ha de ser el caos fet restaurant. Doncs la veritat, res més lluny de la realitat.
Vinitus funciona sense reserva. Vas cap al piló pensant que allò serà una guerra per veure qui pot captar l’atenció del cambr…»
+ LLEGIR RESSENYA COMPLETA