FONT · NARRATIVA ORIGINAL
«Gatblau és el primer restaurant ecològic de Barcelona que m’ha agradat. És cert que n’he provat pocs: a mi tot això que està tant de moda de l’Slow Food, proximitat, ecologisme i altres modernitats, em sol cansar molt i ràpid. Trobo molt més genuí i una mostra de respecte a la terra molt més creïble la d’aquells restaurants amb tota una vida dedicada a tenir cultius propis amb una preocupació real per les espècies que hi planten i la qualitat dels productes que n’extreuen. La majoria d’aquests restaurants ensulfaten i no compleixen amb les tonteries que la UE t’exigeix per poder dir que ets “eco”, però passen la…»
+ LLEGIR RESSENYA COMPLETA