FONT · NARRATIVA ORIGINAL
«Descobreixo l’Escabetx fa poc més d’un any a Girona. Equip jove, prop de carrer Santa Clara. Ja des del primer dia apuntava maneres, i amb l’última visita recent confirmo que s’ha convertit en un referent de nivell a tenir en compte a la ciutat.
Estil totalment informal, terrassa per quan no fa fred, local petit. L’Escabetx proposa una oferta gastronòmica diferent al restaurant emergent prototip d’avui dia. Carta ràpida de llegir però suficientment àmplia per poder configurar l’àpat de múltiples formes. Varis plats giren al voltant del nom del restaurant: escabetxos i elaboracions per l’estil.
El preu d’un re…»
+ LLEGIR RESSENYA COMPLETA