FONT · NARRATIVA ORIGINAL
«El Balcó és un restaurant Argentí de Girona. Sempre que ve de gust anar a sopar carn a la ciutat apareix a la conversa, i sovint s’alça com l’opció escollida. Restaurant amb llarga trajectòria, fidel a la seva essència i a una carta que si ve gira al voltant del producte argentí, té un perfil de gustos i plats similars a la cuina tradicional d’aquí. Talls argentins, ximixurris i malbecs al celler però amanides de pedrer d’ànec i vins de l’Empordà a carta.
El local és petit, capacitat d’una trentena de persones a tot estirar. Al final de la sala allargada, un vidre enorme des del qual es pot veure una brasa desc…»
+ LLEGIR RESSENYA COMPLETA