FONT · NARRATIVA ORIGINAL
«Sembla que tots els restaurants nous que van apareixent tant a Girona com Barcelona -la primera clarament influenciada per les tendències de la capital- estiguin ara tallats pel mateix patró. No és quelcom negatiu a priori, donat que aquesta moda sembla voler fer les coses bé, amb més escola, millor producte, i allunyat d’altres tendències absurdes i pobres com això de posar alvocat a tot arreu. Tots tenen copes Gabriel Glass, llum, taules i cadires força cuidades, vinoteques a la vista; cartes amb la línia entre primers i segons desdibuixada, més curtes que llargues. Més casqueria , caça, i croquetes amb preu pe…»
+ LLEGIR RESSENYA COMPLETA