FONT · NARRATIVA ORIGINAL
«Atravesso Gràcia entremig de Kebabs vegans on hi treballa gent que parla català i tabernes hipsters on no hi parlen català… l’estampa estrambòtica típica del barri. Freqüento poquet la zona, d’aquí la sorpresa. Arribo a Colectiva Barranco minuts abans dels altres quatre amics amb qui provarem el restaurant per sopar.
Local discret per fora però amb una figura d’un pop insinuant-te que la influència del lloc és gallega. Per dins, austeritat duta a l’extrem; sensació d’estar dins una casa particular. Pràcticament només hi ha una taula alta i llarga, tot i que a nosaltres cinc ens asseuen a la única taula exempta…»
+ LLEGIR RESSENYA COMPLETA