FONT · NARRATIVA ORIGINAL
«Aprofito que avui fa 6 mesos justos d’un dels dies més especials de la meva vida –el dia que em vaig casar- per fer una ressenya pendent de fa temps: el restaurant insígnia de’n Nandu Jubany, Can Jubany. Vaig fer entrega de l’anell de compromís allà, durant el sopar que ara us descriuré. Genoll a terra, sensació heroica, els cambrers mirant-nos amb un somriure d’orella a orella, la Laura despertant-se de cop; de seguida ho podreu llegir.
Arribem a Can Nando Jubany aquella tarda d’octubre, després d’una llarga tarda passejant per Vic. Feia mitja calor però jo insistia en dur jaqueta, per dissimular l’anell a una…»
+ LLEGIR RESSENYA COMPLETA