FONT · NARRATIVA ORIGINAL
«Barcelona Milano és un restaurant d’estètica cuidada a la part alta de l’eixample esquerra. Situat un bloc per sobre el recinte de l’Hospital Clínic, va ser un dels primers restaurants que freqüentava quan vaig arribar a la ciutat. Terrassa arreglada, tot i que no hi he menjat mai. Obertura i decoració que invita a entrar i que se’t presenta com un restaurant que escapa, a la seva manera, de tota aquesta onada de restaurants que intenten ser diferents però es queden en una modernor excessiva amb ambient i menjar que no brilla.
Barcelona Milano parteix d’una cuina que fusiona plats italians amb plats peninsulars…»
+ LLEGIR RESSENYA COMPLETA