FONT · NARRATIVA ORIGINAL
«Entrem al restaurant 8 de 7 després de 7 o 8 intents fallits d’encarregar per sopar durant els últims mesos. És un lloc petit, sempre ple, lo qual denota el format atractiu per un públic més de jovent gironí que turístic.
Ben bé al costat del Balcó (8 🐖 godalls), amb una petita terrassa al davant, entres a un local allargat, decorat de forma moderneta, sense massa encant.
Servei amable però excessivament atrafegat, el qual si bé costa jutjar-lo amb un sol dia, no em va convèncer del tot. També es va notar aquest “no donar l’abast” a la cuina, en alguns plats, però ja hi arribarem.
Coses bones: només obrir l…»
+ LLEGIR RESSENYA COMPLETA